Hanna Gronkiewicz Waltz Hanna Gronkiewicz Waltz
2936
BLOG

Moje wybory, warszawiaków wybory

Hanna Gronkiewicz Waltz Hanna Gronkiewicz Waltz Polityka Obserwuj notkę 65

Z wielu stron spotkałam się pozytywnymi reakcjami, świadczącymi o tym, że warto rozmawiać jest o Warszawie na blogu. Od kilkunastu dni blogerzy z różnych platform intensywnie podsumowują moją dotychczasową pracę na rzecz Warszawy. Niezmiernie mnie to cieszy. Dlatego też chciałabym ustosunkować się do kilku opinii.

Trzeba chcieć dyskutować

Bardzo pozytywne wrażenie zrobił na mnie autor bloga www.warszawamoimoczkiem.blogspot.com. Umieszczając na swoim blogu informacje podsumowujące działania władz Warszawy z minionych czterech lat pokazał, że można krytycznie podejść do mojej pracy, jak również wskazać na ewidentne sukcesy prowadzonej przeze mnie polityki. Szczególne wyrazy uznania jednak za obiektywizm i oprócz prezentacji mojej osoby wskazanie na moich kontrkandydatów i ich programy. Dzięki takiemu zabiegowi czytelnik tego bloga ma możliwość porównania planów i strategii, aby 21 listopada móc dokonać właściwego wyboru.

Proszono mnie o głos

Przez całą dotychczasową kadencję autorzy bloga HGW Watch starali się dokładnie patrzeć na moje poczynania, jako prezydent stolicy. Wykorzystuję swoje pojawienie się w blogosferze jako okazję do rozpoczęcia dyskusji z administratorami tej strony. W tekście "Hania-Samosia czyli nieprawdy HGW w sprawie Centrum Nauki Kopernik" sugerują oni, jakobym kłamała w sprawie Centrum Nauki Kopernik. Owszem cieszę się, że mój poprzednik w ratuszu, pan prezydent Lech Kaczyński zainicjował budowę Centrum Nauki "Kopernik". Jednak jak w przypadku dużej ilości tego rodzaju inwestycji, tak i ta w dużej części przypadła na czas mojej prezydentury. Prowadzona przeze mnie polityka pozwoliła tę inwestycję znacznie przyspieszyć m.in. poprzez pozyskanie środków z Unii Europejskiej.
Nie ma wątpliwość, że cztery lata to okres zbyt krótki na zainicjowanie i zakończenie projektu o znaczeniu strategicznym. Dlatego bardzo zależy mi, aby dostrzegać, że prezydentura Warszawy to pewien proces. Stąd też tak ważna dla mnie jest możliwość kontynuowania tego co rozpoczęłam.

Nad blogiem Nadblogów

O moim pojawieniu się na platformie Salon24.pl doniósł autor strony www.nadblog-wszystkich-blogow.blog.onet.pl.  Uważa on, że zdecydowałam się "wejść w paszczę lwa i nie dać sobie odgryźć głowy" pojawiając się na Salonie24.pl.
Autor pisze, że "podejrzewa, że padnie rekord". Nie jest moim celem bicie tutaj jakichś rekordów. Chcę jedynie zaprezentować aktywnym politycznie blogerom Salonu24.pl swoją osobę. Zrobię wszystko, aby zdanie, że "na tej platformie większość blogerów optuje za Czesławem Bieleckim, kandydatem PiS”, było raczej pewnym założeniem, a nie bezdyskusyjnym faktem.

Aktywni tuż przed wyborami

Rzeczowo o innych kandydatach, ale również o mnie wypowiada się w swoich komentarzach autor bloga www.blogwyborczy.blox.pl. Mimo uszczypliwości, których nie szczędzi nikomu urozmaica debatę o kandydatach i ich programach. Odwiedzam ten blog, aby móc subiektywnym okiem autora spojrzeć na Wojciecha Olejniczaka, czy Czesława Bieleckiego, jak i innych kandydatów.

Bacznie obserwuję również to co dzieje się na tej platformie. Postaram się w najbliższym czasie odnieść także do wypowiedzi blogerów z Salonu24.pl.

Do komentatorów mojego bloga

Odpowiedzi na pytania będzie czasem udzielał mój sztab. Przede wszystkim dlatego, abyście nie musieli Państwo czekać na moje odpowiedzi, które czasem musiałyby przychodzić z kilkudniowym opóźnieniem. Nie zamierzam nikogo lekceważyć, proszę jedynie o cierpliwość w oczekiwaniu na moją reakcję. Proszę pamiętać o tym, że jestem urzędującym prezydentem m. st. Warszawy i dużo czasu pochłania mi wypełnianie obowiązków gospodarza stolicy.

Moim celem jest druga kadencja prezydenta Warszawy. Dopiero po ośmiu latach rządów w mieście można po sobie zostawić coś namacalnego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka